Sankt Petri Skole Sankt Petri Skole

Lærer med fagene Matematik og Fysik/Kemi til udskolingen

Sankt Petri Skole søger en lærer med fagene Matematik og Fysik/Kemi til udskolingen

Har du lyst til at arbejde i hjertet af København? Vi på Sankt Petri Skole søger en engageret og faglig stærk lærer til en stilling hos os. Udover matematik og fysik/kemi kan følgende fag også være en fordel: Fransk, Geografi og Idræt. Er du dedikeret og sætter en ære i elevernes læring og trivsel? Kan du begå dig i et flerkulturelt miljø hvor dansk og tysk står på lige fod? Så er det måske dig vi leder efter.

Sankt Petri Skole er en dansk-tyske privatskole i København, hvor struktur og faglighed vægtes.

Vi kan tilbyde en arbejdsplads hvor

• der er højt til loftet
  • du møder engagerede forældre
  • du samarbejder med rare og hjælpsomme kollegaer
  • der lægges vægt på den enkeltes trivsel og udvikling (gælder både elever og medarbejdere)

Har du lyst til at indgå i et forpligtende samarbejde med stærke didaktiske og relationelle kompetencer?
Så kan vi være arbejdspladsen for dig.

Vi forventer, at du er

• didaktisk stærk inden for dine fag
  • relationel stærk og ser børnenes ressourcer
  • en teamplayer, der sætter dine kompetencer i spil i forhold til skolens samarbejde om elevernes læring og trivsel
  • erfaren mhp. samarbejdet omkring fællesprøven i naturfag
  • mødestabil

For at indgå i vores dansk-tyske arbejdsmiljø er det en særdeles god idé, at du har et vist sprogniveau på tysk, dvs. at du kan forstå en del tysk i skrift og tale. Hvis det ikke er tilfældet, handler det om lysten til at tilegne sig det tyske sprog. Vi forfølger et modersmålsprincip, dvs. at du kommer til at undervise på dansk og indgår i møder og samarbejde på dansk, der vil dog være kollegaer og forældre som du skal kunne forstå, når de taler tysk. Vi tilbyder betaling af passende sprogkurser.

Stillingen kan være med en ansættelsesgrad på 100%, deltid er dog også en klar mulighed; tiltrædelse hurtigst muligt. Timerne fordeler sig på undervisning i 6. til 9. klasse.

Hvis du har spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karla Harms på 24 52 91 16.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV samt uddannelsesbevis.

Del på:

Region:

Region Hovedstaden,

Jobtype:

Kontrakt

Arbejdstid:

Fuldtid

Arbejdsdage:

Dag

Ansøgningsfrist:

19-06-2024

Tiltrædelse: