Sankt Petri Skole Sankt Petri Skole

Pædagogmedhjælper til Sankt Petri Klub

Klubpædagogmedhjælper

Klubpædagogmedhjælper søges til Sankt Petri Klubben

Vil du arbejde på Københavns måske bedste adresse og i Danmarks bedste og hyggeligste klub?

Vi søger en energisk og kreativ pædagogmedhjælper til vores fritidsklub. Du vil være ansvarlig for at planlægge og facilitere aktiviteter for børn i alderen 4.-7. klasse. Du skal kunne indgå i og skabe meningsfulde relationer, så børnene føler at de har en voksen de kan komme til, med de ting de kan have brug for at tale om.

Du vil arbejde tæt sammen med to dygtige kollegaer, som sammen har skabt et godt fagligt og hyggeligt miljø.

Der er desuden tilknyttet en koordinator. Koordinatoren har ikke sin faste hverdag i Klubben, men er aldrig længere væk end et telefonopkald. Koordinatoren deltager i alle relevante møder.

Du skal være parat til, at nogle af timerne kan ligge i skoledelen som klassepædagog og/eller som støttepædagog.

Dine opgaver:

-          Planlægning af pædagogiske aktiviteter baseret på børnenes interesser og ønsker

-          Danne og indgå i meningsfulde relationer med børnene

-          Deltage og bidrage konstruktivt i møder

-          Eventuelle timer i skoledelen

For at vi dækker så bred en vifte ift. børnenes interesser, så vil vi foretrække hvis du har interesse indenfor mindfulness, yoga, dans, teater og lign., men det er ikke et krav.

Herunder kan du se det fælles pædagogiske grundlag for Fritten, Klubben og SFO´en, som vi i fællesskab har lavet. Det er vigtigt at du kan genkende dig selv og dit pædagogiske virke i grundlaget.

Alt hvad vi gør, skal starte og slutte med et barn!

1.                      Der er meget lidt børnene skal, men der er meget de kan

2.                      Vi tilbyder pædagogiske aktiviteter til alle børn uanset interesser og vi følger børnenes interesser og initiativer

3.                      Alle børn har ret til mindst én tryg voksen relation

4.                      Alle børn skal have gode og ligeværdige relationer og venskaber med andre børn.

5.                      Vi behandler alle børn forskelligt for at behandle dem ens.

Vi har åbent mandag, tirsdag og fredag til kl. 17 og onsdag og torsdag til kl. 18. Vi forventer du kan arbejde frem til lukketiderne, men tager selvfølgelig hensyn til fritidsaktiviteter, familielivet osv.

Sankt Petri Skole er en dansk/tysk skole. Så hvis du både kan tale tysk og dansk så er det en fordel, men det er ikke et krav.

Vi anbefaler at du kommer på besøg i Klubben, så du kan danne dig et indtryk af, hvilke muligheder og begrænsninger der er på ”Københavns måske bedste adresse”.

Hvis du har spørgsmål vedr. stillingen eller vil aftale et besøg, skal du kontakte afdelingsleder Rasmus Gerding (dansk) på tlf. nr. 23350239 eller koordinator Lily Isabelle Vogelsang (tysk) på tlf. nr. 93925615 (imellem kl. 09-17)

Hvis du er interesseret i at læse mere om Sankt Petri Skole og om Klubben, så kan du følge nedenstående link. Afsnittet om Klubben er pt. ikke opdateret, men bliver det snarest.

Del på:

Region:

Region Hovedstaden,

Jobtype:

Fast

Arbejdstid:

Deltid

Arbejdsdage:

Dag

Ansøgningsfrist:

27-06-2024

Tiltrædelse: